Against all odds, discriminations, wars, killings and whatever unjust.

تم‌ها و واریسیون‌ها – آنسامبل خانه رویا


Dream House Ensemble - Themes And Variations

آلبوم «تم‌ها و واریسیون‌ها» از آنسامبل خانه رویا توسط لیبل مستقل نویزاَنویز نشر خواهد شد. ‍‍‍نشر دیجیتالی و پیش‌فروش این آلبوم از تاریخ پنج شنبه ۲۸ بهمن سال ۱۴۰۰، ساعت ۲۱:۰۰ از طریق سایت بندکمپ و ساندکلاود انجام خواهد شد. همینطور، علاقه‌مندان تا مدت زمان یک ماه پس از این تاریخ برای پیش خرید نسخه فیزیکی فرصت دارند، اخبار بیشتر به زودی از طریق سامانه‌ی اینترنتی لیبل اعلام خواهد شد.

خانه‌ی رویا، نام آنسامبل موسیقی کلاسیک و معاصر هنرمندان ایرانی است. توجه و انتخاب رپرتوارهای آنسامبل خانه رویا بیشتر بر روی آثار کمتر اجرا شده آهنگسازان نیمه دوم قرن بیستم متمرکز است. ایده‌ی اصلی شکل گیری آنسامبل خانه رویا در سال ۱۳۹۷، تصمیم‌گیری جمعی اعضا برای انجام اجراهای آثار آهنگسازان معاصر و معرفی آنان به مخاطبان بوده است.

 لیبل اینترنتی نویزاَنویز، جمع و لیبل اینترنتی با ماهیت باز است که بنا بر به تعریف کلمه پایگاهی مستقل برای نشر  اشاعه‌ی آثار هنرمندان ایرانی، یا هنرمندانی است که به صورت کلی با فرهنگ و صحنه هنر ایران در تعامل هستند.  آلبوم‌های گردآوری فصلی نشر شده توسط این ایرانی از سال ۱۳۹۷ میزبان آثار ارزشمند این حوزه بوده است.

آلبوم پیش رو، شامل بازخوانی [به صورت کلمات خوانده شده] متنی از جان کیج توسط هنرمندان آنسامبل است که به عنوان قسمتی از کمپوزیسیون در نظر گرفته شده، و در خلال آن شنیده می‌شود. متن فارسی «تِم‌ها و واریسیون‌ها» برگرفته از کتابی با عنوان «از ایده‌های قدیمی می‌ترسم»  است. این کتاب که توسط علی قنبری و انتشارات ورا به فارسی گردآوری و ترجمه شده، مجموعه ای از مقالات جان کیج است که بازتاب‌هایی از ایده های او در باب عشق، زندگی و هنر است. 

در تولید این آلبوم، آقای سهیل شیرنگی سرپرست مدیریت اجرایی گروه بوده. همچنین، تمامی ضبط و میکس آلبوم در تاریخ ۷ خرداد در استودیو صبا، توسط خانم مرجان معصومی انجام شده است. سهیل سهیلی و استدیوی مسترینگ «استدیو آ» عهده‌دار مسئولیت مسترینگ آلبوم فیزیکی و دیجیتال  و رامین اشتری عهده‌دار محتوای بصری برای طراحی گرافیک آلبوم و تبلیغات بوده‌اند. 

وب‌سایت آنسامبل خانه رویا

صدا بردار: مرجان معصومی
پیانو و مثلث: سهیل شیرنگی
گیتار الکتریک و کاسه: علی مقدم
راوی و آکوردیون: پارسا ستوده
راوی و سینتی سایزر: سینا جباری

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x