Against all odds, discriminations , wars, killings and whatever that is unjust

نویزاَنویز ۲۱.۴


21.4

نویزاَنویز ۲۱.۴ (آلبوم گردآوری)
لیبل نویزاَنویز (موسیقی تجربی، معاصر، نویز)
تاریخ پیش‌نشر روی بندکمپ ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۰

[دوران قرنطینه] “بهترین و بدترین روزگار بود”

لیبل اینترنتی نویزاَنویز، جمع و لیبل اینترنتی با ماهیت باز است که بنا بر به تعریف کلمه پایگاهی مستقل برای نشر  اشاعه‌ی آثار هنرمندان ایرانی، یا هنرمندانی است که به صورت کلی با فرهنگ و صحنه هنر ایران در تعامل هستند 

پیش نشر  آخرین آلبوم گردآوری فصلی موسیقی تجربی سال میلادی جاری در لحظات پایانیِ آن اعلام شروع شده است. این آلبوم قسمتی از گرداوری‌های فصلی است که از سال ۱۳۹۷ میزبان آثار ارزشمند این حوزه بوده است. این مجموعه شامل آثار موسیقی تجربی و معاصر است. طیف گسترده‌ای از هنرمندان، از افراد دانش‌آموخته دانشگاهی تا هنرمندان موسیقی تجربی در تولید این آلبوم سهم‌بخشی کرده‌اند.

مانند جنبه‌های بی‌شمار دیگری که در خلال همه‌گیری ویروس کرونا در سالیان اخیر – و تغییر  ایجاد شده توسط آن – برای صنعت موسیقی، از این جهت که باعث تعطیلی فعالیت‌هایی اجرایی شد، به صورت دوگانه‌ای مفید و مخرب واقع شد.  این موضوع نیز رفته رفته و پس از حس عدم اطمینان از تاریخی نهایی برای پایان قرنطینه و در منزل ماندن افراد، و البته همکاری افراد در همرسانی اخبار نشر آلبوم برای زمان فراغت مخاطب در همان دوره، باعث رشد پاره‌ای دیگر از فعالیت‌ها مانند تولید در این زمینه شد. برای پایان سال میلادی، مفتخریم که شاهد این باشیم که حتی شدیدترین رکودهای جهانی به سختی اخلالی در جریان‌های هنری از این دست وارد می‌کنند؛ در سال اخیر، و هنگامی بازگشایی جزیی کسب و کارها، و صرف زمان به صورت پاره‌وقت برای در تماس قرار گرفتن با هنرمندان و همینطور انجام فعالیت بیشتر برای معرفی شما انسان‌های عزیزی شد که از این حرکت جمعی حمایت می‌کنید.

این آلبوم در خلال فصل پاییز سال ۱۴۰۰ تولید شده است، فهرست هنرمندان اکنون در زمان پایان پیش‌نشر روی وب‌سایت بندکمپ اعلام می‌شود. لطفا در حمایت و بازنشر این خبر کوشا باشید!

ارشان نجفی (ایران)، امین شیرازی (ایران)، بابک سپنتا (ایران)، فرزان سلسبیلی (ایران)، کیان حسین (ایران)، مهبد شیروانی (ایران)، محسن تهرانی (ایران)، شاکر (ایران)، ولادان کوزمانویچ (صربستان)

همکاران تولید این آلبوم آقای آرمان مقدم، هنرمند حوزه‌ی برنامه‌نویسی خلاق و استدیوآ برای مراحل پساتولید و مجله موسیقی معاصر در تهران هستند.

<iframe width=”100%” height=”450″ scrolling=”no” frameborder=”no” allow=”autoplay” src=”https://w.soundcloud.com/player/?url=https%3A//api.soundcloud.com/playlists/1375828696&color=%23ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&show_teaser=true”></iframe><div style=”font-size: 10px; color: #cccccc;line-break: anywhere;word-break: normal;overflow: hidden;white-space: nowrap;text-overflow: ellipsis; font-family: Interstate,Lucida Grande,Lucida Sans Unicode,Lucida Sans,Garuda,Verdana,Tahoma,sans-serif;font-weight: 100;”><a href=”https://soundcloud.com/noiseanoise” title=”Noise à Noise” target=”_blank” style=”color: #cccccc; text-decoration: none;”>Noise à Noise</a> · <a href=”https://soundcloud.com/noiseanoise/sets/noise-a-noise-21-4″ title=”Noise à Noise 21.4″ target=”_blank” style=”color: #cccccc; text-decoration: none;”>Noise à Noise

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x