Against all odds, discriminations, wars, killings and whatever unjust.

اجرای ~ از آر‌سی‌او و کارل‌هاینز ژروم (برلین -آتن) در سومین دوره از فستیوال «کلانگتپیش» (فرشی از آوا)


KlangTeppich III - RCO Berlin/Athens

اجرای از راه دور ~ از آر‌سی‌او و کارل‌هاینز ژروم  (برلین -آتن) در سومین دوره از فستیوال  «کلانگتپیش» (فرشی از آوا) 

این دو هنرمند از میهمانان فستیوال نویزلَب در برلین هستند.

آر‌سی‌او با مدارهای وسایل زندگی روزمره برای خلق و تجربه‌آزمایی با نویزهایی می‌پردازد که خودش تولید می‌کند. این مورد همچین شامل ابزارهای کوچک ، منابع صوتی آکوستیک و دستگاه‌های نوسان‌ساز قلب است که همگی به صورت یک چرخه بازخورد (فیدبک) کنار هم در قالب یک چیدمان صدای چندلایه قرار داده شده است.

صداهای این اجرا در سالن تئاتر تاک آفبآو در کرویزبِرگ برلین ضبط شده است.

~

عنوان هنرمند انتزاعی است که در شهر برلین، لایپزیگ و آتن به زندگی و فعالیت مشغول است. فعالیت هنری او روند-محور، اجرایی، شاعرانه و بیشتر به صورت سریال است. تمرکز او در مداخله در سیستم‌های موجود و همینطور بناسازی فضاهای اجتماعی و رویدادهای تعاملی است. او در این اثر از داشتن اسم خود صرفنظر می‌کند.

 کارل‌هاینز ژروم (۱۳۴۰، مِمینگمن، آلمان) در شهر آتن و برلین به کار و زندگی مشغول است. هنر او با فرهنگ همه‌روزه‌ی انسان‌ها، درک از متریال و پردازش اطلاعات سروکار دارد. این مورد شامل طیفی میان اجراهایی با روبات‌های خواننده و رقصنده، تا آهنگسازی با سبزیجاتی است که توسط مدارهای الکترونیک به هم متصل شده‌ و همینطور اجرای تورهای موسیقی در پارکها است. آثار او در مراکزی مانند موسسه فرهنگی زدکا‌ام کارلزوهه ، فستیوال آرس‌الکترونیکا در لینز، داکومنتا ایکس، آی‌سی‌ای شهر لندن، موزه واکر در شهر مینیاپولیس و همینطور موزه گالری برلین و همینطور موزه هنرهای مدرن شهر سان‌فرانسیسکو به نمایش درآمده است.

این اجرا برای اولین بار در سومین دوره از فستیوال فرشی از آوا در شهر برلین به نمایش در آمده است. برنامه دیگر بخش‌های فستیوال «فرشی از آوا» از طریق این وب‌سایت در دسترس خواهد بود.

 

https://www.klangteppich.berlin/

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x