Against all odds, discriminations , wars, killings and whatever that is unjust

نویزاَنویز ۲۱.۳


Vol.3, Ed. 3.

نویزاَنویز ۲۱.۳ (آلبوم گردآوری)
لیبل نویزاَنویز (موسیقی تجربی، معاصر، نویز)
تاریخ نشر ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰

«هم اکنون نویز!»

نویزاَنویز در سومین سال فعالیت خود انتشار سومین آلبوم گردآوری فصلی خود در سال جدید را اعلام می‌نماید (سال سوم، فصل سوم). این آلبوم گردآوری که در پایان فصل تابستان آماده شده است، بجز معدود هنرمندان بین‌المللی و دوستان لیبل، در خود آثاری از هنرمندان موسیقی تجربی و معاصر ایرانی را جای داده است.

این عبارت نام جمعی مستقل و دارای ماهیت باز و همچنین لیبل هنرمند‌-گردانی با همین عنوان (از دی‌ماه سال ۱۳۹۷) برای موسیقی تجربی و نویز در تهران است، این حرکت جمعی در وهله اول برای معرفی آثار هنرمندان ایرانی، یا هنرمندان دیگری است که با افراد فعال این حوزه در ایران، یا به طور کلی با فرهنگ و هنر ایران در ارتباط  یا سهیم بوده‌اند.

این آلبوم که در یک جلد گردآوری شده، به صورت دیجیتال تولید شد و انتشار آن به صورت اولیه برای نشر روی سایت بندکمپ در روز یک شنبه هجدهم مهرماه ۱۴۰۰ (دهم اکتبر ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است. لطفا در نظر داشته باشید که پیش فروش از طریق سایت بندکمپ شروع شده است و همینطور بخش‌های خلاصه از قطعه‌ها از یک روز پیش از انتشار روی سایت ساوندکلاور قرار خواهد گرفت. تعدادی محدودی از نسخه‌های فیزیکی، روی نوار کاست موجود خواهد بود. ما به دلیل ماهیت این لیبل، به ندرت به منابعی برای صرف در تبلیغات داریم و به همین دلیل از شما می‌خواهیم تا در میان دوستان خود که ممکن است به این سبک و سیاق علاقه داشته باشند بفرستید.

فهرست هنرمندان آلبوم به شرح زیر است:
امیرعلی قاسمی (ایران)، بهار طاهری (ایران، آمریکا)، ریِشتا (روسیه)، سام عیوض (ایران/ آلمان)، سهیل سهیلی (ایران)، محمد صاحب‌الزمانی [قدسی] (ایران)، محمد گلابی (آمریکا)، P01ntl355 (ایران)، وصال جواهری (ایران).

همکاران تولید در این مجموعه آرمان مقدم، برای تولید محتوای بصری، رامین اشتری برای طراحی گرافیکی آلبوم و وب‌سایت هستند. گردآوری این آلبوم و مراحل پساتولید در «استدیوآ تهران» و توسط سهیل سهیلی انجام شده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x