Against all odds, discriminations, wars, killings and whatever unjust.

نویزاَنویز ۲۱.۲ بخش اول


Noise à Noise 21.2-1

نویزآنویز ۲۰.۴ (آلبوم گردآوری ) جلد اول از آلبوم گردآوری دوجلدی
لیبل نویزآنویز
تاریخ انتشار، جمعه 15 مرداد ۱۴۰۰ 

«این موسیقی مستقل است»

اینجا تهران است، نویزاَنویز به انتشار دومین دسته از آلبوم‌های گردآوری خود در سال جاری نزدیک می‌شود. این آلبوم گردآوری دو قسمتی بخشی از مجموعه‌های فصلی مشابهی است که از سال ۱۳۹۷میزبان آثار موسیقی تجربی بوده. این گردآوری که تا به اینجا آخرین آلبوم فصلی این لیبل است، شامل آثار موسیقی الکتروآکوستیک و همینطور آثار موسیقی معاصر خواهد بود. این نسخه در دو دیسک آماده شده است: دیسک اول آلبوم شامل آثار موسیقی کلاسیک معاصر است و دیسک دوم آن به موسیقی [الکترونیک] تجربی اختصاص یافته است. طیف گسترده‌ی هنرمندان حاضر در این آلبوم شامل هنرمندان دانش آموخته دانشگاهی و هنرمندان موسیقی است و دسته‌ای از آثار را در خود جای داده که از کلیشه‌های موجود در این سبک‌ها دوری می‌جوید.

موسیقی مستقل، که بنا بر تعریف آن شامل نشر و پخش آثار موسیقی، مستقل از کمپانی‌های رکورد تجاری و موسسات وابسته به آنها است، امروزه در ایران موضوع بسیاری از بحث‌های رایج است. این عنوان عموما و به نادرستی در مورد گروه‌های اجرا استفاده می‌شود که به صورت نادر و یا به هیچ وجه آثار خود را تولید و نشر نکرده یا آن دسته که به صورت اولیه دارای حامیان مالی و پشتیبان‌هایی بوده و آثار خود را از طریق لیبل‌های ثبت شده نشر می‌کنند. لیبل نویزاَنویز قصد دارد تا مفهوم اصلی این عبارت را مشخص کرده، لیبل هنرمندگردان و جمعی با همین نام که به هنرمندان موسیقی تجربی و نویز اختصاص یافته است.

این آلبوم در خلال آخرین ماه‌های فصل بهار ۱۴۰۰ تولید شده و هم اکنون برای انتشار هم‌زمان در داخل و خارج از ایران در ماه‌های تابستان برنامه‌ریزی شده است. لطفا دقت نمایید که پیش‌فروش خاصی برای عزیزان داخل کشور (از طریق سامانه خودناشر لونو) و همینطور از طریق سایت بندکمپ برای عزیزان خارج از ایران در نظر گرفته شده است، در حالی که انتشار جهانی آن بر روی پلتفرم‌های مانند آیتونز، اسپاتیفای و سامانه‌های مشابه انتشار موسیقی پس از آن صورت خواهد گرفت. همچنین تعداد محدودی از نسخه‌های فیزیکی در داخل ایران از طریق این لینک فراهم خواهد شد، لطفا حمایت و همرسانی این خبر را در نظر داشته باشید:


https://lonopub.ir/noiseanoise212

لیست هنرمندان قسمت اول این آلبوم شامل نام‌های زیر می‌باشد:
علی بلیغی (اتریش)، نیما عطرکار روشن (ایران)، آنسامبل کنش (ایران)، آیدا شیرازی (ایران/ ایالات متحده)، همینطور نیلی بروکز (انگلستان/ ایران)، نسیم خراسانی (ایران/ ایالات متحده)، پروژه‌ی دونفره‌ی بویکنز و ژین (آلمان و استانبول) و اپسیلون دلتا (هنگ کنگ).

همکاران تولید در این مجموعه آرمان مقدم، برای تولید محتوای بصری، «استدیوآ تهران» برای انجام مراحل پساتولید) و همینطور «کلانگ‌تپیش» فستیوال همکار این فصل که جشنواره‌ای برای هنرمندان ایرانی خارج از کشور است به همراه «لونو» پخش‌کننده‌ی آلبوم به صورت فیزیکی در داخل ایران و مجله موسیقی معاصر هستند.

Noise à Noise · Noise a Noise 21.2-1

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x