Against all odds, discriminations, wars, killings and whatever unjust.

انتشار آلبوم گردآوری فصل تابستان ۱۳۹۹(جلد دوم : الکترونیک-تجربی)


نویزاَنویز ۲۰.۳ (آلبوم گردآوری)  – دیسک۲
لیبل نویز آ نویز

۲۹  مردا دماه  ۱۳۹۹

نویز کلید است!

هم اکنون در آستانه‌ی پایان ماه مرداد هستیم و پس از یک فراخوان آزاد که در ماه گذشته برای هنرمندان موسیقی کلاسیک معاصر، الکترونیک تجربی و نویز برگزار کردیم و همینطور اعلام نام آثار برگزیده در بخش رقابتی فراخوان،لیبل نویزآنویز تصمیم دارد تا آلبوم‌های گردآوری فصل جاری را منتشر نماید. این آلبوم که در دو بخش تهیه شده است شامل آثار موسیقی معاصر، تجربی، امبینت و درون می‌باشد. از این میان آلبوم اول شامل آثاری با رویکرد موسیقی معاصر بوده در حالی که جلد دوم آلبوم رویکردی با حال و هوای موسیقی تجربی دارد.

طوری که بنا شده بود دو جلد مختلف این آلبوم در دو نوبت متوالی مورد پخش قرار بگیرد، البوم (جلد) اول که در روز گذشته در صف انتشار قرار گرفت، مربوط به موسیقی معاصر است و اکنون جلد دوم (موسیقی تجربی- الکترونیک) همین آلبوم  امروز ۲۹ مرداد ماه منتشر خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که انتشار این آلبوم، پیش از  موعد اصلی آن، و به دلیل جلوگیری از تقارن با ماه محرم به صورت پیش‌نشر انجام خواهد شد. زمان انتشار هم اکنون است!

با تشکر از عزیزان در استدیوآ تهران که عهده‌دار پردازش نهایی آثار بودند و همینطور آرمان مقدم برای همکاری و همفکری مداوم در طراحی و تولید جلد روی آلبوم و همچنین تولید دفترچه آلبوم‌های گردآوری. این آلبوم در مدتی نزدیک به سه هفته پس از انتشار روی سایت بندکمپ و ساوند کلاود روی دیگر پلتفرم‌های توزیع موسیقی در دسترسی قرار خواهد گرفت.

اسامی هنرمندان در بخش موسیقی تجربی (جلد دوم آلبوم) به شرح زیر می‌باشد:

آرومان (ایران)، احسان مسعودیان (ایران)، دنیز تفقدی (ایران)، شاهین سوری (رونشوس) (ایران)، علی ساشا و ژوبین عسکریه (ایران)، فراز بخشگویی (ایران)،  فربد حامدی (ایران)، گلبن ملتجی (ایران)، مهدی بروسان (ایران)، مهزیار ارجمندنیا (ایران).

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x