Against all odds, discriminations, wars, killings and whatever unjust.

فراخوان-آزاد ۰۲: مهلت ارسال تمدید شد


فراخوان-آزاد ۰۲: مهلت تمدید شد

“مهلت ارسال تمدید شد”
می‌توانید آثار فصل بهار را بعد از تعطیلات نوروز ارسال کنید.

هنرمندان گرامی:

از شرکت کردن شما در دومین فراخوان آزاد متشکریم, در خصوص دومین فراخوان به این صورت که در این دوره به دلیل همزمانی با عید باستانی نوروز، و در نظر گرفتن محدودیت‌های هنرمندان و جلوگیری از مشکلاتی در تخصیص زمان برای این عنوان از سوی هنرمندان، (مهلت ارسال آثار تمدید شد). در این اعلام عمومی، سعی شده است تا در مورد زمان نهایی در نظر گرفته شده برای این فراخوان (ارسال قطعه‌) به مدت تقریبی دو هفته، و تا انتهای تعطیلات نوروز (انتهای ماه مارس میلادی) اطلاع‌رسانی شود.

همچنین, به اطلاع می‌رسانیم که در این دوره، با همکاری تیمی از مهندسین میکس و پالایش صدا که به عنوان هنرمند آزاد بخشی از فعالیت خود را به این لیبل اختصاص داده‌اند، برای کمک در آماده‌سازی احتمالی برای هنرمندانی که برای میکس آثار با کمبود زمان مواجه هستند اعلام آمادگی نمونه‌اند. لطفا برای اطلاعات بیشتر برای ما ایمیل بفرستید.

زمان جدید (تمدید شده) ارسال اثر برای انتشار در دومین آلبوم گردآوری نویزآنویز تا انتهای تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۸، همزمان با روزهای پایانی ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی است.

برای ارسال آثار می‏‎توانید به سادگی و از طریق این فرم اقدام کنید, یا پیش از آن, شرایط آن را از این طریق مطالعه نمایید، آلبوم گردآوری موسیقی تجربی اول از قسمت دیسکوگرافی قابل دریافت یا شنیدن است.

فراخوان آزاد 2

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x