Against all odds, discriminations, wars, killings and whatever unjust.

فراخوان-آزاد ۰۱


فراخوان-آزاد ۰۱

فراخوان-آزاد ۰۱:

لیبل «نویزاَنویز»، طی اعلام فراخوانی (فراخوان آزاد ۰۱) از آهنگسازان و هنرمندان تجربی حوزه صدا و تصویر دعوت به عمل می‌آورد تا آثار خود را برای پخش در قالب آلبوم گردآوری با همین نام ثبت نمایند؛ این متن یک فراخوان هنری می‌باشد.

۱. اثر می‌بایست یا تماما توسط خود هنرمند، یا هنرمندان تولید شده باشد و اینکه هنرمند اصلی دارای مجوز برای استفاده آز آن می‌باشد.
۲. اثار نمی‌بایست (به صورت دیجیتالی و یا فیزیکی) پیش از شرکت در این فراخوان از طریق  شرکت‌ها و یا کارگزاران دیگری نشر شده باشد (نسخه‌های جایگزین و متفاوت از این مورد مستثنی و مورد پذیرش هستند).
۳. طول مدت اثر به صورت روی‌‌هم رفته آزاد است (نمی‌بایست کمتر از ۳۰ ثانیه و عموما بیشتر از ۷ دقیقه باشد).
۴. مهلت زمانی ارسال آثار روز بیست و سوم‌ دی ۱۳۹۷ می‌باشد. ثبت آثار تا پیش از این تاریخ الزامی بوده و آثاری که پس از این مهلت ارسال شوند برای پخش در دوره‌های آینده در نظر خواهند گرفته شد.
۵. با وجود اینکه پاره‌ای از مقررات درمورد قالب اثر و استاندارد‌های کیفی در نظر گرفته می‌شوند، ولی در واقع قانون دشواری از منظر زیبائی شناسی در دریافت آثار وجود ندارد (هیچ گونه محدودیت مفهومی و جغرافیائی برای هنرمندان و آثار آنها وجود ندارد) ولی هنرمندان ایرانی به دلیل کم بودن نسبی چنین پایگاه‌های دارای تقدم می باشند.
۶. این فراخوان آزاد (فراخوان-آزاد ۰۱) از ابتدای قسما ارثال آثار تا پایان مراحل پساتولید و نشر و تبلیغات آن، رایگان (بدون هزینه برای هنرمندان) است.
۷. آثار می‌بایست، چه به صورت فایل Wave و Aiff (ترجیحا Lossless FLAC) با حجم کمتر از ۲۰۰ مگابایت (از طریق لینک گوگل فرم) به همراه اطلاعات هنرمندان ارسال شوند. لطفا به دلیل عدم قرار گیری در لیست، و از بین رفتن یکپارچگی، از فرستادن از راه‌های دیگر به دلیل تا حد ممکن خودداری فرمائید.
۸. هنرمندان با ارسال آثار خود، به لیبل اجازه می‌دهند تا برای حقوق مربوط به نشر آنها تصمیم به عمل آورده ولی هنرمندان همچنان به عنوان دارندگان اصلی آثار خود در نظر گرفته شده و در جریان مسائل مربوی به فروش و تخصیص هزینه‌های حاصله برای در جریان نگه داشتن خدمات لازم برای لیبل در جریان قرار خواهند گرفت.

اخبار بیشتر در مورد نشر آلبوم را از قسمت اخبار در وب سایت دنبال کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x