Against all odds, discriminations, wars, killings and whatever unjust.

نویزاَنویز ۲۰.۴: آلبوم گردآوری پاییز ۱۳۹۹(جلد دوم)


"NaN 20.4-2"

نویزاَنویز ۲۰.۴ (آلبوم گردآوری ) جلد دوم از آلبوم گردآوری دوجلدی

تاریخ انتشار ۳۱ دسامبر  سال ۲۰۲۰ / یازدهم دی ماه سال ۱۳۹۹

 

نویز سرکلید است!

 

 ضمن تبریک سال نو میلادی، و امید به شروع سال کاری بهتر از سال گذشته، از آلبوم(های) گردآوری پایان فصل پاییز خود رونمایی می‌کنیم. این مجموعه، آخرین محصول منتشر شده در سال ۲۰۲۰ میلادی خواهد بود. این دسته از آلبوم‌های گردآوری از فصل زمستان سال ۲۰۱۹ میلادی، و با تمرکز به موضوعاتی مانند (ارزش هنری) سرایش موسیقی، طراحی صدا واستفاده‌ از متغیرهای دیگر برای تداعی معنی در زمینه‌ی نویز، در کنار پاره‌ای از پادکست و مصاحبه با هنرمند، میزبان آثار موسیقی تجربی هنری بوده‌.

این آلبوم دو جلدی برای انتشار همزمان هر دو جلد آن، در آخرین روز تقویم میلادی، برابر با روز ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰، پنج شنبه یازدهم دی ماه سال ۱۳۹۹ برنامه‌ریزی شده است. لطفا دقت کنید که قطعه‌های آلبوم از یک روز پیش از زمان اصلی و به صورت پیش‌نشر از طریق سایت بندکمپ (و نسخه‌ی کوتاه) از طریق سایت ساوندکلاود در دسترس خواهند بود و نشر جهانی آثار از طریق عمده سایت‌های نشر موسیقی مانند آیتونز، اسپاتیفای، فیسبوک و دیگر سامانه‌های نشر موسیقی آنلاین (برخط) در زمان اصلی  صورت می‌گیرد.

همکاران تولید در این مجموعه استدیوآ تهران (برای انجام مراحل پساتولید) و همینطور برنامه‌نویس تصویر، آقای آرمان مقدم هستند که از اولین سری این مجموعه به بسط رشته‌ای از الگوهای مولد برای طرح جلد پرداخته‌اند.

لیست هنرمندان شامل نام‌های زیر می‌باشد:

اشتفان تیفن‌گربر (اتریش)، اورانویز (اکوادور)، بابک سپنتا (ایران)، پروژه تکچرخ (ایران)، سپرسا (ایران)، سعید رمضان‌پور (ایران)، شاهین سوری (ایران)، محسن تهرانی (ایران)، مهدی بهبودی (ایران)، مهر (ایران)، مهدی بروسان (ایران)، نایک‌تالز (ایران).

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x