Against all odds, discriminations, wars, killings and whatever unjust.

اطلاعیه پخش دومین آلبوم گردآوری سال ۲۰۲۰


Cover art Generated by Arman Moghadam

انتشار ۲جولای  سال ۲۰۲۰

۱۲ تیرماه ۱۳۹۹

از تهران پارازیت‌های هشیاری می‌آید!

تهران، ایران –

پس از تمامی رخدادهای و پیشامدهای ناگواری که در ماه‌های گذشته شاهد رخداد آنها بودیم، نویزآنویز طبق برنامه از پیش تعیید شده، از آلبوم گردآوری فصل دوم سال میلادی ۲۰۲۰ رونمایی می‌نماید. این آلبوم شامل آثاری است که از هنرمندان فعال در  زمینه‌های موسیقی تجربی، نویز و امبینت گردآوری شده است. این قطعه‌ها عموما  حاوی ایده‌هاو مفاهیم یا ایماژهایی متفاوتی هستند که عموما در بیانیه‌ای خاص هر قطعه به صورت مجزا مطرح می‌شوند. هنرمندانی که در این حرکت جمعی شرکت کرده‌، همگی یا به گونه‌ای با جمع هنرمندان موسیقی تجربی در ایران در ارتباط بوده و یا اینکه به بسط آثاری را در رابطه با این افراد و فرهنگ ایران پرداخته یا به اجرا در کنار آنها پرداخته‌اند.

مراحل پساتولید آلبوم توسط استدیوآ تهران صورت گرفته است و همینطور آرمان مقدم عهده‌دار تولید تصویر جلد آلبوم است. از تاریخ شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹، مصادف با روز بیستم ماه میلادی ژون سال ۲۰۲۰،  این آلبوم علاوه بر قرارگیری روی سایت لیبل و ساوندکلاود، از طریق سایت‌ عمده انتشار موسیقی مانند آیتونز، اسپاتیفای و بند کمپ منتشر خواهد شد.
.

لیست هنرمندان شامل نام‌های زیر می‌باشد: لئونی روسلر (هلند)، ضرار کلاش (فلسطین)، سهیل شیرنگی (ایران)، کامران آرش‌نیا (ایران)، سدریک فرمانت (آلمان)، مهرناز خرمی (هلند)، پروژه تکچرخ (ایران)، بابک سپنتا (ایران)، سهیل سهیلی  (ایران)، علیرضا امیرحاجبی  (ایران)، حسام کاردان (فرانسه)، فواد علیجانی (ایران)، اشتفان تیفن‌گربر (اتریش)، هاردی کوردا (سوئد)، کاتارینا اشتادلر (گرجستان) و p01ntl355 از ایران.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x