Against all odds, discriminations, wars, killings and whatever unjust.

هادی باستانی و یلدا زمانی (TWO)


جمع هنرمندان و لیبل نویزاَنویز با افتخار انتشار آلبوم «دو (اجرای زنده در سالن نمایش آفباو برلین)» را اعلام می‌نماید. 

این قطعه، ویرایش کوتاه شده ایست از ضبط زنده اجرای هادی باستانی و یلدا زمانی‌ در مجموعه تأتر آوف باو شهر برلین (ژوئن ۲۰۲۱)؛ اجرای زنده این اثر بخشی از رویداد‌های سومین سری از فستیوال کلانگتپیش بود. اساس این کار را بدهه نوازی با یک سیستم مدولار یورو رک و برنامه نویسی زنده ا تشکیل میدهد. 

این آلبوم بر روی ساوند کلاود، اسپاتیفای و اپل میوزیک هم قابل دسترس خواهد بود.

هادی باستانی (هنرمند صدا، انسان‌شناس و آهنگساز) پژوهشگر مدعو در گروه پژوهشی «صوت/ تصویر» در دانشگاه گرینویچ لندن است و در پروژه‌ی «سانیک تهران» در دانشگاه سیتی لندن به عنوان پژوهشگر داوطلب مشارکت می‌کند. او در کار هنری خود از کامپیوتر ها، سینتیسایزر ها، مبدل‌های صوتی، صداهای محیطی‌، و مدار‌های الکترونیکی هک شده استفاده میکند. پروژه های پژوهشی و پرداخت هنری این هنرمند هر دو تمرکز خاصی بر روندهای انتقادی برخاسته از مشارکت جمعی و قوم نگاری، به عنوان یک روش علمی‌ مطالعه فرهنگ‌ها و خرده فرهنگ ها، دارد.

یلدا زمانی رهبر ارکستر و اجراگر مقیم آلمان است، او همچنین هم‌بنیان‌گذاران و از مدیران هنری «ارکستر مجلسی معاصر اِلبهِ» در شهر هامبورگ آلمان است.
به عنوان یکی از هواداران [حامیان] موسیقی معاصر، او به طور معمول در خلال رهبری اولین اجراهای کمپوزیسون‌های آهنگسازان متفاوتی از نقاط مختلف دنیا، و در خلال فستیوال‌ها و فضاهای اجرای موسیقی شناخته شده با آنها آغاز به همکاری می‌نماید. او غالبا برای تحقق پیدا کردن پروژه‌های خلاق در فصل تلاقی بین موسیقی و علم مشغول به کار است و هم اکنون در حال تحصیل مدرک دکتری خلاقیت محاسباتی [محاسبات خلاق]، همکاری‌‌های میان رشته‌ای در زمینه‌موسیقی و تکنولوژی، و کاربرد فن‌آوری‌های [تکنولوژی‌های] نو در اجراهای موسیقی در دانشگاه هامبورگ است، جایی که در آن به عنوان مدرس اجرای موسیقی معاصر مشغول به کار می‌باشد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x